Chevy Equinox EV Forum banner

Instellingen Vergrendelen Vraag

1 reading
141 views 8 replies 4 participants last post by  hightech-guy  
#1 ·
Oké, ik heb mijn 25 sinds oktober. Ik nader de auto, de deurklinken zwaaien open, ik raak de voorste klink aan en de deuren ontgrendelen.

We hebben net een nieuwe 25 gekregen voor Mrs. Scarlett. Nader de auto, de klinken zwaaien open en alle deuren zijn ontgrendeld. Geen noodzaak om de klink aan te raken.

Ik wil wat zij heeft!! Ik ben jaloers! Ik ben geobsedeerd. Ik heb de handleiding gelezen. Twee keer!! Ik heb met alle menu's gespeeld. Drie keer!!! Niets. Heeft iemand een antwoord?

#3 ·
Misschien screenshots van de instellingen op beide auto's?
De instellingen en menu's lijken hetzelfde. Ik heb de software-datums op beide niet gecontroleerd, maar het lijkt een vergezocht idee dat de sloten zo verschillend zouden zijn. Ik denk dat ik iets mis in de menu-opties of functionaliteit.
Ik kan nu geen foto's maken en zal dat ook dagenlang niet kunnen, dus ik vis op dit moment alleen naar iemand met serieuze kennis.

#4 ·
Het klinkt also alsof de auto van uw vrouw niet echt vergrendeld was. De handgrepen kwamen tevoorschijn toen de fob in de buurt van de auto was, en u kon er meteen in omdat deze niet echt vergrendeld was.

Handgrepen uit of in betekenen niet dat de auto vergrendeld of ontgrendeld is - geen invloed. Misschien heeft de nieuwe auto geen passieve vergrendeling ingeschakeld?

#5 ·
Het klinkt also alsof de auto van je vrouw niet echt vergrendeld was. De handgrepen kwamen naar buiten toen de sleutel in de buurt van de auto was, en je kon er meteen in omdat hij niet echt vergrendeld was.

Handgrepen uit of in betekenen niet dat de auto vergrendeld of ontgrendeld is - geen invloed. Misschien heeft de nieuwe auto geen passieve vergrendeling ingeschakeld?
Bedankt, ik zal dat controleren.

#6 ·
Ik heb dat vanochtend uitgeprobeerd toen ik even snel een minuutje had. Geen succes. Het lijkt bijna het tegenovergestelde te zijn van wat ik zoek. Passief vergrendelen uitschakelen en alles blijft vergrendeld. Ik zal blijven onderzoeken als ik meer tijd krijg. Het wordt tijd om bij de dealer langs te gaan en daar de greppelmagiër te vinden.

#7 · (Edited)
Controleer eerst of de auto überhaupt vergrendeld wordt. Als u aankomt en de auto is ontgrendeld, is dat niet goed.

Vergrendel de auto met de rechthoekige aanraakschakelaar. Luister naar het klikken van de sloten. Probeer een handgreep van een achterdeur. Loop ver weg en leg de sleutel neer. Loop terug naar de auto en kijk of de deuren geopend kunnen worden.

Zoals reeds vermeld, zijn de presentatie van de handgreep en het vergrendelen van de deuren niet direct gerelateerd.

#8 ·
Stel eerst vast of de auto überhaupt vergrendeld wordt. Als je naar de auto loopt en deze is ontgrendeld, is dat niet goed.

Vergrendel de auto met de rechthoekige schakelaar. Luister of de sloten klikken. Probeer een deurhendel aan de achterkant. Loop ver weg en leg de sleutel neer. Loop terug naar de auto en kijk of de deuren geopend kunnen worden.

Zoals al vermeld, zijn de presentatie van de handgrepen en het vergrendelen van de deuren niet direct gerelateerd.
Yup. Dat is het volgende als ik wat meer tijd heb. Het zal een paar dagen duren voordat ik weer aan dit mysterie kan werken.