Chevy Equinox EV Forum banner

Moet ik me zorgen maken dat mijn infotainmentscherm vandaag regenboog-psychedelisch was?

1.2K views 7 replies 7 participants last post by  Rardi  
#1 ·
Toen ik vanmiddag terugkeerde naar mijn gloednieuwe, 60 dagen oude 2024 Equinox EV, werd ik begroet door een psychedelisch infotainmentscherm. Foto in de bijlage. (Ik zweer dat ik in de auto stapte na de lunch in de Black Bear diner... Ik heb nog nooit iets gekocht bij een marihuana-apotheek!) Na het aanraken van de uitschakelknop van het voertuig en het opnieuw opstarten door een paar keer op het rempedaal te drukken, keerde het normale startscherm terug. Heeft iemand anders dit gezien? Voorspelt het scherm toekomstige storingen?
Image

#3 ·
Was je in de buurt van Area 51, Big Echo?

Serieus, dat is de eerste keer. Als het opnieuw gebeurt, lijkt een bezoek aan de dealer op zijn plaats en vraag OnStar of ze fouten zien (twijfel het). Zo ja, vraag hen dan om het rapport per e-mail te sturen.

#6 ·
Toen ik vanmiddag terugkwam bij mijn gloednieuwe, 60 dagen oude 2024 Equinox EV, werd ik begroet door een psychedelisch infotainmentscherm. Foto bijgevoegd. (Ik zweer dat ik in de auto stapte na de lunch in de Black Bear diner... Ik heb nog nooit iets gekocht bij een marihuana-apotheek!)

Na het aanraken van de uitschakelknop van het voertuig en vervolgens opnieuw opstarten door een paar keer op het rempedaal te drukken, keerde het normale startscherm terug.

Nog iemand dit gezien? Voorspelt het scherm toekomstige storingen? View attachment 5710
Nou, als mijn tablet of laptop zoiets doet... voorspelt het falen in de toekomst (waarschijnlijk los contact of droge soldeerverbinding). Hopelijk gebeurt het met herhaalbaarheid in de garantie.

#8 ·
Gocheif:
Bedankt voor je reactie. Het is acht dagen geleden dat mijn scherm me de regenbooglook gaf. Is niet meer teruggekomen. Ik heb ook het gevoel dat het een valse softwarefout was. Maar zoals anderen hebben gepost, hebben een paar keer in de loop der jaren mijn tablets min of meer hetzelfde gedaan. Behalve dat het scherm veel kleine rechte lijnen overdwars vertoonde. In die gevallen zou een tik met de knokkel op het scherm of een beetje draaien van de tablet het scherm ertoe aanzetten om normaal te worden... tenminste voor een tijdje. Welke duidde op een slechte verbinding binnenin. Voor mijn Equinox EV zal de tijd het leren!