Chevy Equinox EV Forum banner

YouTube Music-problemen

4.7K views 9 replies 6 participants last post by  Steverino  
#1 ·
Ik heb net mijn 2024 Chevy Equinox EV 3LT gekregen. Ik heb mijn Google-account ingesteld met YouTube Premium als account voor Android Automotive. Ik heb geen problemen met het gebruik van YouTube Music op verschillende andere apparaten. Wanneer ik YouTube Music open, krijg ik een bericht dat "YouTube Music werkt momenteel niet". Na veel proberen en fouten kwam ik erachter dat ik 2 YouTube-accounts aan mijn Google-account gekoppeld had. Ik heb het YouTube-account verwijderd dat ik niet meer gebruik en dit leek het probleem "YouTube Music werkt momenteel niet" op te lossen. Het trieste is dat alle andere YouTube- en YouTube Music-apps meerdere YouTube-accounts zonder problemen kunnen ondersteunen.

Nu kan ik mijn afspeellijsten en favorieten zien, maar als ik iets probeer af te spelen, zie ik nu het afspeelscherm met de melding "Geen inhoud beschikbaar". Er wordt absoluut niets afgespeeld in YouTube Music. Ik kan verschillende andere muziek-apps zoals Spotify, Audible, etc. wel goed laten werken.

Ik ben naar de Android Automotive-instellingen voor apps gegaan en heb de cache en opslag van YouTube Music gewist, waardoor de app opnieuw wordt ingesteld, maar dezelfde melding "Geen inhoud beschikbaar" verschijnt, ongeacht wat ik probeer af te spelen.

Ik heb de app ook verwijderd en opnieuw geĂŻnstalleerd via de Play Store, maar dat helpt ook niet.

Interessant genoeg kan mijn vrouw naar haar profiel overschakelen en heeft ze geen problemen met YouTube Music. We hebben een familieabonnement en ik ben het hoofdaccount.

Heeft iemand ideeën over wat het probleem "Geen inhoud beschikbaar" zou kunnen veroorzaken? Het is niet zo dat Google daadwerkelijk technische ondersteuning heeft voor dit soort dingen.

#4 ·
@Luk3yD Dat lijkt te hebben gewerkt. Bedankt.

Ik dacht dat het verwijderen van mijn belangrijkste Google-account alles zou resetten zoals een Android-telefoon, maar dat deed het niet. Ik kon mijn Google-account direct terug toevoegen in hetzelfde instellingen gebied en YouTube Music laadde en werkte meteen.
Geweldig, blij dat het gewerkt heeft en dat je weer aan de gang bent. Het is wel vervelend dat je het in de eerste plaats moest doen...

#5 ·
#7 ·
Een tijdelijke oplossing voor dit probleem gevonden. Ik heb 4 YouTube-accounts in mijn Google-login.

Je hoeft de andere accounts niet te verwijderen, het lijkt erop dat de bug komt doordat je geen profielen kunt selecteren.

Ga naar www.youtube.com/account_advanced, selecteer je YouTube Music-account en maak dit het standaardkanaal.
Image

Je moet de YouTube Music-app mogelijk opnieuw in de auto installeren, maar dit werkte voor mij.

#8 ·
#10 ·