Aangezien we een paar eigenaren (of bijna-eigenaren) hebben, hoe is het geluidssysteem? Ik geloof dat er 6 luidsprekers zijn, zijn er daarvan tweeters?
Nee. Ik ben een van die mensen die het aan de experts overlaat. Dat zou een geweldig idee zijn geweest.Heeft u de installatie toevallig bekeken of zelfs gefilmd? (wishful thinking, ik weet het).
Gebruik je die onder de middenconsole voor de speakers/audio, Isa?Er is geen 12V sigarettenaansteker meer.
De Chevrolet onderdelenlijst voor een dashcam voor de Equinox EV gebruikt een OBD-poort "plug and play harness" om stroom te krijgen. De link staat op de chevypartspros site (sorry, ik kan geen links plaatsen) /sku/19433434.html voor de 4K versie. Er is een lagere resolutie versie op /sku/19433432.htmlOok het installeren van een aftermarket achteruitkijkcamera spiegel. Dit is meer werk omdat ik een paar beugels moet printen en de locatie van de stroombron moet oplossen, aangezien er geen 12v sigarettenaansteker meer is.
Zie OM p.84er is geen 12V-aansluiting die ik in de cabine kon vinden
Bedankt voor de fotocredit…Zie OM p.84
Stopcontacten
12-Volt gelijkstroom stopcontacten
Het voertuig heeft twee 12-volt stopcontacten die kunnen worden gebruikt om elektrische apparatuur, zoals een mobiele telefoon of MP3-speler, aan te sluiten.
De stopcontacten bevinden zich:
• In de middenconsole.
• In de achterste laadruimte.
Til de afdekking op om toegang te krijgen tot het stopcontact en vervang deze wanneer deze niet in gebruik is.
View attachment 2370
Ontworpen en 3D geprint. Het is lader- en telefoonspecifiek, dus het heeft geen zin om .stl te uploadenGekocht (productdetails voor anderen), Isa? 3D geprint?
Had vandaag een proefrit en nam een thumb drive mee met 5 tracks in 5 verschillende formaten - WAV; MP3; FLAC; M4A; WMA.Vandaag het geluidssysteem uitgeprobeerd - was aangenaam verrast. Wou dat ik je bericht over de fade/balans voor-achter had gezien. De bas en treble maximaal en de midrange op 60% gezet. Had alleen lokale FM-radio om uit te kiezen, aangezien de auto in de showroom stond en de satelliet choppy was. Lokale zender speelde Fat Bottomed Girls van Queen en het klonk erg goed op 50% volume. Geen klachten over de speakers. Volume (versterker) zal voldoende zijn. Moet alleen nog een high fidelity bron voor de tracks vinden.
Vuistregel (schijven), eet de gele sneeuw niet, super. hahaschijven zijn nu zo klein, en mijn zicht is niet zo goed...
Ook "Kersrood" betekent niet "Kersensmaak".Vuistregel (aandrijvingen), eet de gele sneeuw niet, super. haha