Ik heb een set 19" wielen besteld voor mijn binnenkort te arriveren 3LT. Ik neig naar deze band. Mijn redenatie:
Ik ben me ervan bewust dat hij niet de beste beoordeling heeft voor nat remmen en dat hij vrij duur is. Voor een set van 4 is het ongeveer $100 CND meer dan de belangrijkste concurrenten in mijn markt.
Heeft u meningen om te delen over deze of concurrerende premium studless winterbanden? Bedankt.
- De R5 EV-specifieke versie bestaat niet in mijn maat.
- Het gewicht van de Equinox EV is groter dan dat van een ICE Blazer en vergelijkbaar met een Bronco, wat naar mijn mening een SUV/lichte vrachtwagenband rechtvaardigt in plaats van een auto/kleine SUV-band.
- Hoewel de Michelin X-Ice uitstekend is, is de load index voor de studless 103. Dat zou overeenkomen met de OEM-banden op 19" wielen. De R5 SUV is 107.
- Voor SUV's geven zowel Consumer Reports als Protégez-vous (de Quebec-versie van CR) de R5 SUV hun hoogste score voor studless winterbanden.
- De rolweerstand is blijkbaar erg goed, wat aanbevolen wordt voor EV's.
- Zelfs als het niet hun EV-specifieke model is, beveelt Nokian het aan voor EV's.
Ik ben me ervan bewust dat hij niet de beste beoordeling heeft voor nat remmen en dat hij vrij duur is. Voor een set van 4 is het ongeveer $100 CND meer dan de belangrijkste concurrenten in mijn markt.
Heeft u meningen om te delen over deze of concurrerende premium studless winterbanden? Bedankt.