Chevy Equinox EV Forum banner

Help me alsjeblieft het mysterie van het openen van GM Rewards-punten te ontgrendelen!

405 views 6 replies 5 participants last post by  cfisher8  
#1 ·
Ik heb me aangemeld voor de GM Rewards-kaart toen ik mijn EQEV kocht, omdat ik daardoor $500 extra korting kreeg. Ik heb de kaart geactiveerd, de kaartsite bezocht en mijn factuur betaald. Ik zie dat ik beloningspunten heb die ik wil proberen in te wisselen.

Ik klik op mijn punten en dan op beloningen inwisselen. Dan word ik naar een andere site gebracht waar ik ben ingelogd, maar er staat dat ik 0 punten heb! Dit is nu al ongeveer 2 weken zo. Ik dacht dat het misschien even duurt voordat punten van Barclay's naar GM worden overgedragen, wat nooit een probleem is geweest met andere beloningskaarten die ik ooit heb gehad, maar het is veel te lang geleden. Als ik probeer de GM Rewards te bellen, sta ik lang in de wacht totdat de lijn uiteindelijk stil wordt, maar niet ophangt en niemand opneemt.

De GM Rewards begint net zo oplichterig en nep te voelen als de verkopers op de dealerpleinen. Elk advies om door deze onzin heen te komen, zou welkom zijn.

#2 ·
Heeft u een GM-account geopend toen u zich aanmeldde bij de MyChevy-app? Wanneer ik op mijn profiel klik in de MyChevy-app, worden mijn beloningspunten weergegeven en wanneer ik daarop klik, krijg ik toegang tot het deel van het account waar beloningen worden ingewisseld. Heeft elke keer gewerkt en ik heb de punten ingewisseld die ik in april heb gekregen voor mijn EqEV-aankoop. Geen oplichterij (tenzij uw verkoper uw account niet goed heeft ingesteld).

Opmerking: GM Rewards MasterCard is onlangs (eind augustus) overgedragen van Goldman-Sach (Marcus) naar Barclay's, dus misschien is het beloningsprogramma nog niet volledig opgezet met voldoende klantenservicemedewerkers. Slechts een gok.

#3 ·
Ik had een soortgelijk probleem waarbij mijn punten niet werden weergegeven. Ik moest het beloningscentrum bellen. Ze konden mijn aankoop (lease) zien en zien dat ze niet aan mij waren toegekend, maar konden niet uitleggen waarom. Ze hebben de handmatige aanpassing gedaan en de punten werden in realtime weergegeven. De volgende maand hebben we ze ingezet voor onze maandelijkse betaling. Succes.

#4 ·
Eindelijk iemand aan de telefoon gekregen na meer dan een half uur en het probleem opgelost... soort van. Ze zeiden dat ze technische problemen hadden met het koppelen van GM-beloningsaccounts aan kaarten en dat ze mijn account handmatig met de punten moesten bijschrijven nadat ik meer dan 10 minuten had gewacht.
Ze zeiden dat ze bezig waren met het oplossen van de roblsm en het "binnenkort" zouden oplossen. In de tussentijd moeten ze ze weer handmatig toepassen als ik meer punten verdien.
Ik denk dat ik gewoon bij mijn andere auto's blijf die sowieso beloningspunten hadden.

#5 ·
Het systeem van GM is verschrikkelijk. Je kunt niet eens het e-mailadres van je account wijzigen. Als de creditcard en het GM-rewardsaccount verschillende e-mails gebruiken, zullen de zaken niet goed werken.

#6 ·
Ze vertelden me dat als de voornaam anders is, het ook niet zou werken. Juridisch ben ik James, maar mijn beloningen werden door de dealer als Jim ingestuurd. Dus geen punten voor mij. Totdat ik belde en het liet repareren.