Chevy Equinox EV Forum banner

What’s your Instrument Cluster View? Do you change it?

Votes: 1 3.3%

Votes: 0 0%

Votes: 0 0%

Votes: 7 23%

Votes: 22 73%
21 - 27 of 27 Posts
4 mi/kWh? Hoe doe je dat? Ik haal ongeveer 3,7 / 3,9 in de stad en ongeveer 2,8 op de snelweg bij ongeveer 70-75.
Je hebt een zware rechtervoet…
Ik doe niets bijzonders, ik denk dat ik de behoefte aan snelheid niet meer heb…
Ik heb lang geleden ontdekt dat haast hebben je niet echt veel tijd bespaart en de neiging heeft om je bloeddruk te verhogen. Vooral in de stad zit ik meestal maar een paar auto's achter degenen die altijd haast lijken te hebben. Lol

Ik ben begonnen met #5, maar ik ben overgestapt op #4 omdat de realtime efficiëntie daar veel duidelijker wordt weergegeven.

De numerieke projectie van de laadtoestand in Google Maps compenseert het verlies van de numerieke weergave van de batterijlaadtoestand van #5. Er is nog steeds een grafische weergave van de laadtoestand in #4, maar ik geef de voorkeur aan een numerieke waarde.

Enkele meter: Geeft twee informatiezones weer die zich links en rechts van de snelheidsmeter bevinden.

Ik gebruik dit meestal. Behalve als ik de navigatiekaartweergave moet zien. Ik wil gewoon de audio-info met een andere module kunnen veranderen, maar kan de manier niet vinden.

21 - 27 of 27 Posts