Chevy Equinox EV Forum banner

Cadillac Lyriq EV Review, Testrit

7.2K views 23 replies 6 participants last post by  Steverino  
#1 ·

#2 ·
Achterwielaandrijving, 2023 Lyriq EV.

Hij lijkt erg verrast door de prijs van $60.000 gezien het duurdere gevoel dat de auto heeft. Vergelijkt het zeer gunstig met auto's van Audi, VW, Tesla, Ford die veel duurder zijn.

• Like
Reactions: Kabloona
#4 ·
Ik ben ook erg onder de indruk van dit model, hoewel ik nog niet de kans heb gehad om erin te zitten. Hoewel ik geen $60.000 aan een auto zal besteden, krijg je wel veel voor je geld. En het voelt als een Caddy, zoals de recensent heeft gezegd.

#5 ·
Ik ben het eens met de opmerking van de bestuurder dat niet alle EV's een racemonster hoeven te zijn. Op een gegeven moment is snel snel genoeg. Zeer weinig mensen zijn getraind en ervaren in het besturen van een dragracer. Te veel vermogen kan zelfs een veiligheidsprobleem zijn. Het lijkt erop dat de Lyric voldoende snelheid heeft met een acceleratie van 0-60 in 5 seconden.

#6 ·
Ik ben het eens met de opmerking van de bestuurder dat niet alle EV's een raket hoeven te zijn. Op een gegeven moment is snel snel genoeg. Zeer weinig mensen zijn getraind en ervaren in het besturen van een dragracer. Te veel vermogen kan zelfs een veiligheidsprobleem zijn. Het lijkt erop dat de Lyric ruim voldoende snelheid heeft met een acceleratie van 0-60 in 5 seconden.
Toen ik de VW ID.4 testte, was het ook geen raket. De EQ zal waarschijnlijk hetzelfde aanvoelen.

#8 ·
Kijk eens aan... Het heeft Android Auto EN Apple Carplay, terwijl het nog steeds een Google-gebaseerde multimedia-eenheid heeft. Ik denk dat het WEL mogelijk is.

Ook is alleen rwd een Canadese dealbreaker.
Vanaf Blazer zal het geen Android Auto & Apple Carplay hebben. De Lyriq zal opt. AWD hebben :)