Chevy Equinox EV Forum banner
21 - 23 of 26 Posts
Ik heb de Chevy-voorraad binnen 500 mijl van mij doorzocht, ben naar de websites van dealers gegaan die het voertuig hadden dat ik wilde, heb elke dealer gebeld die er een had staan.

Ze waren ALLEMAAL al gekocht en onderweg. Ik was op zoek naar het absolute minimum, een basis LT in een paar kleuren die mijn vrouw leuk vond. Ik vermeed de andere dingen, behalve verwarmde stoelen en een verwarmd stuur. Daar zou ik een eerlijke prijs voor hebben betaald. (Als je eenmaal verwarmde stoelen in een EV hebt, denk ik dat het moeilijk zal zijn om terug te gaan)

Je hebt misschien gelijk dat dealers over een paar dagen compromissen zullen sluiten over hogere uitvoeringen als ze er meerdere op hun terrein hebben staan. Maar in een straal rond Kansas City zag ik niet iets dat ook maar in de buurt kwam van zoveel EQEV's op het terrein van één dealer. 166 op het terrein is waanzin en moet iets aan de kust zijn.......
Neem contact op, krijg degene die je wilt. Ik heb begin jaren 80 een auto van New Jersey naar Illinois laten verschepen. Het is geen beproeving meer om er een te laten verschepen. Succes!

$43885 is de adviesprijs van degene die ik net heb gekocht. Ik ben OTD voor $28500 plus ze hebben er een GM Powerup 2 wandlader bij gedaan. (Ik denk dat GM er een heleboel aan dealers heeft gegeven om deals te zoeten indien nodig, en/of om te gaan met een partij auto's die ermee besteld waren. Het was niet moeilijk om dat in de deal te krijgen, een goede deal, maar ik betwijfel of ze de dealer veel hebben gekost.)

Je hebt gelijk, batterijtechnologie zal blijven verbeteren, en het ziet ernaar uit dat een terugkeer naar links eerder dan later zou kunnen gebeuren. En ze zouden ons waarschijnlijk terugbrengen naar de wereld van incentives. Tot die tijd, veel rijplezier!

Steve
Goed gedaan! Heb er een paar maanden geleden een gekocht voor $29k OTD, zonder de spatlappen of de wandlader. Belastingkrediet, $4k dealer korting, $3k financieringsincentive (voor de eerste rekening betaald), $1250 Costco, $1250 conquest, $500 educator... $17500 onder de adviesprijs. Of je kunt de $3k overslaan en financieren voor 0 APR 60 maanden als dat meer iets voor jou is! Ik dacht niet dat het veel beter zou worden, en ik was niet bereid om mijn kans te missen als de voorraad opraakte. Geen spijt, en ik ben er tot nu toe erg blij mee na 3000 mijl.

21 - 23 of 26 Posts